morotsodlaren.blogg.se

Jag är en vanlig människa som reflekterar över livet-livet och döden-döden och allt där mellan. Jag heter morotsodlaren för att jag aldrig sått ett morotsfrö i hela mitt liv...förrän nu vid 46 års ålder !! Från att ha varit en icke morotsodlare är jag nu en morotsodlare och ägare av en trädgårdstomte, mirakel kan ske! Om det blir några morötter eller ej har ingen betydelse. Jag har ej heller bloggat och saknar kunskaper om bloggning.....hur bloggandet går har inte heller någon betydelse..Here I go...

Lurade?

Publicerad 2014-05-29 16:55:32 i Allmänt,

Tänk om vi blivit aningens lurade.  Det har påståtts att världen övervakas och många är upprörda över det. 
 
Men det kan ju inte vara sant då ett helt stort flygplan med hundratals passagerare kan försvinna spårlöst.  Inte tror jag vi är särskilt övervakade.....eller? 
 
Och för min del får de gärna övervaka så mycket som det behövs.....

Kommentarer

Postat av: Berit

Publicerad 2014-05-30 16:18:09

Hej!
Och välkommen hem från er spännande resa, vid tillfälle blir det fotovisning hoppas jag.
Idag har jag varit på storheden och ica gammelstad, apropå tidigare inlägg som du haft angående tiggare, och sett de personer som tidigare figurerat i centrala Luleå som tiggare. Nu sitter de här och säger "Haj haj" till alla som passerar och jag känner som du ett obehag att passera och knappt se på dem trots att man nästan snubblar på dem. Kan tycka att de har kunskap om vår stad och vilka platser som ger tillskott i kassan, och att de förflyttar sig tyder på en slags kunskap om att inte vara på samma ställe för länge, hmm blir misstänksam om vad dessa människor har i sitt bagage. Känner ingen empati för dem och har svårt att försvara dem demokratiskt... skulle önska att samhället tog tag i detta och hjälpte dem för ingen ska väl behöva tigga...eller?
Apropå övervakning. såg ett otroligt intressant program på kunskapskanalen igår, handlade om UFO observationer och hur dessa övervakar oss, undrar just vilken partitillhörighet dessa ufo:s har, hoppas de är snälla och att de inte kikar på mig när jag sover för då blir jag rädd.

Kram Maria från Berit.

Svar: Spännande med UFO! Hoppas de kikar på mig haha...och undrar om UFOn har demokrati? !
morotsodlaren.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela