morotsodlaren.blogg.se

Jag Àr en vanlig mÀnniska som reflekterar över livet-livet och döden-döden och allt dÀr mellan. Jag heter morotsodlaren för att jag aldrig sÄtt ett morotsfrö i hela mitt liv...förrÀn nu vid 46 Ärs Älder !! FrÄn att ha varit en icke morotsodlare Àr jag nu en morotsodlare och Àgare av en trÀdgÄrdstomte, mirakel kan ske! Om det blir nÄgra morötter eller ej har ingen betydelse. Jag har ej heller bloggat och saknar kunskaper om bloggning.....hur bloggandet gÄr har inte heller nÄgon betydelse..Here I go...

Jag, Ingemar Stenmark och Thorsten Flinck 😉

Publicerad 2016-03-10 00:50:00 i AllmÀnt,

 
Jag har inte mÄnga idoler nuförtiden. Men mina idoler Àr Àr Ingemar Stenmark och Thorsten Flinck. Ingemar har hÀngt med sedan jag var ung medan Thorsten bara varit med nÄgra Är. Vad har dessa tvÄ gemensamt? En hel del i mina ögon.
 
Jag har sett en konsert med Thorsten Flinck och Doktor Glas 2 gÄnger. Jag som inte tycker om teater eftersom jag blir uttrÄkad gÄr numera aldrig pÄ teater. Ja förutom för att se pÄ Thorsten förstÄs. Han Àr helt magisk pÄ scen och den enda riktiga skÄdespelare som kan fÄ mig att inte önska att förestÀllningen ska ta slut.
 
Sist han besökte LuleÄ fick jag otroligt nog möjlighet att samtala med honom efter förestÀllningen. 
 
Nu Ă„terstĂ„r bara att fĂ„ trĂ€ffa Ingemar 😉.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela