morotsodlaren.blogg.se

Jag är en vanlig människa som reflekterar över livet-livet och döden-döden och allt där mellan. Jag heter morotsodlaren för att jag aldrig sått ett morotsfrö i hela mitt liv...förrän nu vid 46 års ålder !! Från att ha varit en icke morotsodlare är jag nu en morotsodlare och ägare av en trädgårdstomte, mirakel kan ske! Om det blir några morötter eller ej har ingen betydelse. Jag har ej heller bloggat och saknar kunskaper om bloggning.....hur bloggandet går har inte heller någon betydelse..Here I go...

Dela upp folk!

Publicerad 2014-11-20 08:26:00 i Allmänt,

Varje morgon nås man via nyheterna om alla hemska händelser som skett. 
 
Världen borde delas in i 2 delar. En del för de som vill ha krig och våld och en del för de som vill ha fred. Då får alla välja. Och börjar någon i den fredliga delen visa intresse för krig eller annan typ av våld avvisas personen till den del där de våldsamma  ska hålla till. I den fredliga delen får bara fredliga människor  bo. Oavsett religion och annat. 
 
Till sist bör det väl bara finnas fredliga människor  kvar för de övriga lär väl plåga livet av varandra efter en tid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela